Gelet op de aanvraag met EagleID 1638915 voor het afsluiten van de Bokerstraat van 17 oktober 2022 tot en met 20 oktober 2022 voor het uitvoeren van nutswerken in opdracht van Fluvius;
Overwegende dat het noodzakelijk is een tijdelijk verkeersreglement vast te stellen om te voldoen aan de eisen van het verkeer;
Gelet op het decreet lokaal bestuur meer bepaald artikel 56;
Gelet op artikel 130bis van de nieuwe gemeentewet;
Gelet op de wet van 16 maart 1968 betreffende de politie op het wegverkeer (wegverkeerswet) en latere wijzigingen;
Gelet op het koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer en van het gebruik van de openbare weg (verkeersreglement);
Gelet op het ministerieel besluit van 11 oktober 1976 houdende de minimum afmetingen en de bijzondere plaatsingsvoorwaarden van de verkeerstekens;
Gelet op het ministerieel besluit van 7 mei 1999 betreffende het signaleren van werken en verkeersbelemmeringen op de openbare weg;
Gelet op het retributiereglement privatieve inname openbaar domein 2020-2025;
Het retributiereglement is van toepassing,
Artikel 1:
Een tijdelijk verkeersverbod wordt ingevoerd in de Bokerstraat van 17 oktober 2022 tot en met 20 oktober 2022. Deze tijdelijke verkeerssituatie wordt als volgt gesignaleerd:
Werfbaken met voldoende verlichting, het verkeersbord C3, het verkeersbord F45 en het verkeersbord A31 op de kruispunten Bokerstraat/Vredestraat en Bokerstraat/Abdijstraat.
Het verkeersbord F47 in de Vredestraat ter hoogte van huisnummers 2 en 38 en in de Abdijstraat ter hoogte van de huisnummers 6 en 39.
Het verkeersbord A31, C43 en C31b in de Abdijstraat ter hoogte van huisnummers 19 en recht over de Kleine Steenstraat.
Artikel 2:
Een omleiding aangeduid door het verkeersbord F41 ‘omleiding’ wordt ingesteld via Steenstraat, Vredestraat, Abdijstraat.
Artikel 3:
De aanvrager is gemachtigd tot het plaatsen van signalisatie op de openbare weg overeenkomstig de vergunning.
Artikel 4:
De aanvrager moet de betrokken omwonenden minstens vier dagen voor de inname schriftelijk verwittigen. Deze kennisgeving dient minstens volgende gegevens te bevatten:
De aanvrager moet een afschrift van deze kennisgeving inclusief een lijst van straten of huisnummers waar deze kennisgeving werd bezorgd minstens acht dagen voor de inname aan de stad bezorgen.
Artikel 5:
Afschrift hiervan voor kennisgeving aan de Griffie en Politierechtbank Oudenaarde, de korpschef van de lokale politiezone Geraardsbergen-Lierde, de hulpdiensten, de technische diensten en de aanvrager over te maken.