Terug
Gepubliceerd op 28/05/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 19/05/2025 - 16:00 Oudenberg

De lijst met de besluiten van dit vast bureau wordt op de gemeentelijke website bekendgemaakt overeenkomstig art. 285 van het decreet lokaal bestuur.
Deze besluiten liggen ter inzage in het administratief centrum, dienst Secretariaat, elke werkdag tijdens de openingsuren, bij voorkeur na afspraak.

Tegen deze besluiten kan klacht worden ingediend bij de toezichthoudende overheid.
Een klacht wordt bij voorkeur ingediend via het digitaal formulier dat ter beschikking wordt gesteld op de website van het Agentschap Binnenlands Bestuur:
https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer
Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen op papier via aangetekende brief of afgifte tegen ontvangstbewijs te richten aan ‘De toezichthoudende overheid, p/a Agentschap Binnenlands Bestuur, VAC Herman Teirlinck Brussel, Thurn & Taxis-site -Havenlaan 88 bus 70, 1000 Brussel’.

  • Algemeen

    • Goedkeuren van de notulen van het vast bureau van 12 mei 2025.

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de notulen van het vast bureau van 12 mei 2025 goed.

  • Afdeling Ondersteuning

    • Kennisnemen en akkoord met de brief van 7 mei 2025, voor ontvangst getekend door de algemeen directeur, van een halftijdse contractuele medewerker reactivatie woonzorgcentrum Denderoord, houdende opzeg van betrekking.

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de brief van 7 mei 2025, voor ontvangst getekend door de algemeen directeur, van een contractuele medewerker reactivatie woonzorgcentrum Denderoord, houdende opzeg van betrekking.

    • Kennis nemen van de rapportage over de organisatiebeheersing van juni 2024 - mei 2025.

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de rapportage over de organisatiebeheersing van juni 2024 tot mei 2025.

  • Afdeling Financiën

    • Goedkeuren van de mandaten.

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de lijsten van de mandaten goed.