De lijst met deze besluiten van de burgemeester wordt op de gemeentelijke website bekendgemaakt overeenkomstig art. 285 van het decreet lokaal bestuur.
Deze besluiten liggen ter inzage in het administratief centrum, dienst Secretariaat, elke werkdag tijdens de openingsuren, bij voorkeur na afspraak.
Tegen deze besluiten kan klacht worden ingediend bij de toezichthoudende overheid.
Een klacht wordt bij voorkeur ingediend via het digitaal formulier dat ter beschikking wordt gesteld op de website van het Agentschap Binnenlands Bestuur:
https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer
Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen op papier via aangetekende brief of afgifte tegen ontvangstbewijs te richten aan ‘De toezichthoudende overheid, p/a Agentschap Binnenlands Bestuur, VAC Herman Teirlinck Brussel, Thurn & Taxis-site -Havenlaan 88 bus 70, 1000 Brussel’.
Voor het pand gelegen te Gasthuisstraat 37, 9500 Geraardsbergen, een conformiteitsattest af te leveren, geldig voor 10 jaar gezien het pand voldoet.
De aanvraag tot het bekomen van een moraliteitsattest werd goedgekeurd.
De burgemeester verleent toestemming voor het bedelen van flyers in Geraardsbergen op 24 en 31 augustus 2023 mits naleving van de gestelde voorwaarden.
Voor het pand gelegen te Weverijstraat 6, 9500 Geraardsbergen, wordt de administratieve procedure inzake woningkwaliteit stopgezet.
Voor het pand gelegen te Sint-Annastraat 19, 9500 Geraardsbergen, wordt de administratieve procedure inzake woningkwaliteit stopgezet.
Voor het pand gelegen te Pol Antheunisstraat 1 B001, 9500 Geraardsbergen, een conformiteitsattest af te leveren, geldig voor 10 jaar gezien het pand voldoet.