Gelet op het besluit van het college van burgemeester en schepenen van 31 augustus 2020 houdende de vaststelling van het arbeidsreglement voor het gemeentepersoneel, met latere wijzigingen;
Gelet op het hoog overlegcomité van 29 september 2022 waarbij een eenparig positief advies werd gegeven;
Overwegende dat er wijzigingen zijn in de badges en sleutels van het Lokaal Bestuur Geraardsbergen en dat dit een nieuwe regeling betreffende de vervangingskost vereist;
Overwegende dat deze regeling betreffende de vervangingskost nog niet werd geformaliseerd in het arbeidsreglement;
Gelet op het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017, met latere wijzigingen,
In het arbeidsreglement voor het gemeentepersoneel vastgesteld door het college van burgemeester en schepenen in zitting van 31 augustus 2020:
Artikel 1:
Artikel 26 bis toe te voegen:
“Artikel 26 bis:
De medewerker ontvangt een sleutel gecombineerd met badge. Bij verlies, niet-teruggave of beschadiging, niet te wijten aan gewoon gebruik, zal er een vervangingskost van 65 euro worden ingehouden van het loon van de medewerker. Deze inhouding gebeurt automatisch zonder voorafgaande ingebrekestelling”
Artikel 2:
Deze wijziging gaat in op 16 november 2022.