De lijst met de besluiten van dit vast bureau wordt op de gemeentelijke website bekendgemaakt overeenkomstig art. 285 van het decreet lokaal bestuur.
Deze besluiten liggen ter inzage in het administratief centrum, dienst Secretariaat, elke werkdag tijdens de openingsuren, bij voorkeur na afspraak.
Tegen deze besluiten kan klacht worden ingediend bij de toezichthoudende overheid.
Een klacht wordt bij voorkeur ingediend via het digitaal formulier dat ter beschikking wordt gesteld op de website van het Agentschap Binnenlands Bestuur:
https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer
Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen op papier via aangetekende brief of afgifte tegen ontvangstbewijs te richten aan ‘De toezichthoudende overheid, p/a Agentschap Binnenlands Bestuur, VAC Herman Teirlinck Brussel, Thurn & Taxis-site -Havenlaan 88 bus 70, 1000 Brussel’.
Het vast bureau keurt de notulen van het vast bureau van 20 september 2021 goed.
Het vast bureau keurt de lijst van de bestelbons goed.
Het vast bureau keurt de lijst van de mandaten goed.
Het vast bureau keurt de instap in de raamovereenkomst van Creat voor het aanmaken en distribueren van elektronische maaltijdcheques, ecocheques, sport- en cultuurcheques en cadeaucheques goed.
Het vast bureau keurt de ondersteuning van een personeelslid van het Wijkcentrum de Poort voor het 'sociaal artistiek project' van de kunstacademie goed.