De lijst met de besluiten van dit vast bureau wordt op de gemeentelijke website bekendgemaakt overeenkomstig art. 285 van het decreet lokaal bestuur.
Deze besluiten liggen ter inzage in het administratief centrum, dienst Secretariaat, elke werkdag tijdens de openingsuren, bij voorkeur na afspraak.
Tegen deze besluiten kan klacht worden ingediend bij de toezichthoudende overheid.
Een klacht wordt bij voorkeur ingediend via het digitaal formulier dat ter beschikking wordt gesteld op de website van het Agentschap Binnenlands Bestuur:
https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer
Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen op papier via aangetekende brief of afgifte tegen ontvangstbewijs te richten aan ‘De toezichthoudende overheid, p/a Agentschap Binnenlands Bestuur, VAC Herman Teirlinck Brussel, Thurn & Taxis-site -Havenlaan 88 bus 70, 1000 Brussel’.
Het vast bureau keurt de notulen van het vast bureau van 20 oktober 2025 goed.
Het vast bureau stelt een kinderverzorgster (IFIC Categorie 11) aan in contractueel verband met deeltijdse prestaties (30%) ter vervanging van het ziekteverlof van een kinderverzorgster bij kinderdagverblijf Zonnestraal, met ingang van 2 december 2025 tot en met 23 december 2025.
Het vast bureau stelt een kinderverzorgster (IFIC Categorie 11) aan in contractueel verband met deeltijdse prestaties (20%) ter vervanging van het ziekteverlof van een kinderverzorgster bij kinderdagverblijf Zonnestraal, met ingang van 2 december 2025 tot en met 23 december 2025.
Het vast bureau keurt de lijsten van de mandaten goed.